sobota, 7 listopada 2015
Dusiciel z gipiury
Często piszę o trendach, które już są popularne na ulicy, dziś będzie o trendzie, który dopiero przed nami, możecie zatem dołączyc do grona trendsetterek i być pierwsze spośród swoich znajomych, które będą ten trend promować. Ale trzeba być odważnym, bo wkraczamy na tzw. śliski grunt- wchodzimy w inspiracje gotykiem. Złe zrozumienie tematu może sprawić, że zamiast jak fashionistka będziesz wyglądać jak fanka Marilyna Mansona...
Już od około dwóch miesięcy zagraniczne supergwiazdy i celebrytki gustują w stylizacjach inspirowanych gotykiem:
Kim Kardashian West
A z modą jest tak, że coś, co pokazuje sie na pokazach Haute Couture (czyli mody wysokiej, tworzonej wyłącznie przez tzw. Kreatorów mody i dostępnej tylko dla nielicznych- czytaj dla osób, których stać płacić bajońskie sumy z pojedynczą kreację), to zazwyczaj sezon później w nieco zmodyfikowanej formie (tańszej w realizacji i bardziej uniwersalnej z punktu widzenia Klienta docelowego) trafia do pret-a-porter czyli mody od projektantów do kupienia z półki sklepowej.
W tym samym czasie, albo wcześniej (!) taki nowy trend pojawia się w sieciówkach, które na wyprodukowanie i wprowadzenie do sklepów najbardziej pożądanych modeli potrzebują zazwyczaj 2 tygodni. Wszystko zależy zatem od tego jak szybko trend znajduje odbiorców posród przeciętnych klientów, do ich reakcji popularne sklepy odzieżowe dostosowują się z wprowadzaniem trendów z pokazów mody na półkę sklepową.
Z trendem gotyk trzeba być nader ostrożnym, z uwagi na wyżej opisane ryzyko, może liczyć raczej na chłodne przyjęcie ze strony przeciętnej Kowalskiej. Z drugiej jednak strony Kupcy marek popularnych nie zaryzykują nie pokazania w kolekcji takiego trendu w ogóle, bo nie raz już świat mody zdziwił się, że trudny trend okazał sie hitem sezonu (np. koloru fluo).
Więc co zrobią sieciówki odzieżowe? Przemycą trend gotyk w akcesoriach, które są najtańsze w produkcji, zajmują mało miejsca w sklepie i są produktem, w którym Klientki gotowe są podjąć najwyższe "ryzyko modowe".
Uwzględniając przy tym fakt, że od początku roku jest boom na dramatyczne naszyjniki, z tym że, o tyle, o ile na początku roku były to kolie, teraz coraz częściej widzimy obroże i stójki, szczególnie promowane przez Kim Kardashian West.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)


Brak komentarzy:
Prześlij komentarz